czwartek, 19 września 2013

Anonimy i anonimowi tchórze




Na "sąsiednim blogu" jar777  niepotrzebnie bierze do siebie moje uwagi odnośnie tchórzliwych anonimów. Rozumiem , że nie każdy chce występować pod nazwiskiem . Czym innym są jednak wypowiedzi jara777 a czym innym chamskie ataki Krystiana czy też Radko, którzy poza obrzucaniem mnie obelgami nie napisali niczego sensownego. Chciałbym wiedzieć z kim mam do czynienia. Co to za bohaterowie?Nie sadzę abym dopuścił na swoim blogu do takich odgłosów nie reagując na nie.Trzeba to rozróżniać. Powielanie kłamstw odnośnie mojego "umiłowania" końcówek dotyczy wszystkich tych, którzy to czynili i oni doskonale wiedzą kto to jest. Na moje pytanie dostałem tylko jedną wykrętną jak zwykle odpowiedź K.K. Wykrętną bo jakby zapomniał co sam wielokrotnie pisał na ten temat.
Trudno mi było wyliczać wszystkich. Zresztą jar777 dołączył nie tak dawno do bloga. Nie mam do Niego żadnych pretensji.
Natomiast wizje jakie ma w związku z tym jar777 są ciekawe jako próbki scenariusza ale  mają się jednak nie bardzo do rzeczywistości. 
Zapraszam na mój blog, jeśli ma Pan ochotę podyskutować i wyjaśnić nieporozumienia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz