wtorek, 20 sierpnia 2013

Modlitwa






Jurij German 1910-1967




Panie, Ty najlepiej wiesz, że wkrótce się zestarzeję. Powstrzymaj mnie, zanim pomyślę, że moim obowiązkiem jest mieć i wygłaszać własne zdanie na każdy temat .

Zbaw mnie od wtrącania się w sprawy każdego człowieka, aby cokolwiek poprawić czy udoskonalić
Niechaj będę człowiekiem myślącym, lecz nie nudziarzem. Pożytecznym , lecz nie despotą. Uchroń mnie przed nawykiem wygłaszania opinii nudnych i szczegółowych. 

Daj mi skrzydła, bym w niemocy osiągnął cel. Zapieczętuj moje usta, jeśli zapragnę powiadomić ludzi o swoich chorobach. Jest ich coraz więcej ,a coraz przyjemniej jest o nich opowiadać.

Proszę Cię, Panie, nie oszczędzaj mnie,gdy będziesz miał okazję dać mi mądrą nauczkę,udowadniając, że mogę się mylić.

Jeśli miałem w sobie pogodę ducha, to zachowaj we mnie to uzdolnienie. Zaiste nie mam zamiaru przemieniać się w świętego: niektórzy z nich,w bliskim kontakcie , są nie do zniesienia. Jednakowoż, ludzie o kwaśnym usposobieniu to dopiero prawdziwe diabelskie nasienie.

Naucz mnie odkrywać dobro tam, gdzie nikt go nie dostrzega i rozpoznawać nieoczekiwane talenty w ludziach, których napotkam na swojej drodze.

Źródło

http://logonia.livejournal.com/tag/jurij%20german




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz